Khamis, 23 Oktober 2008

CUKUP SETAHUN NURZAMAN ONLINE DI ALAM MAYA

Alhamdulillah sedar tak sedar blog pertama saya NURZAMAN ONLINE telah mencecah usia yang setahun beredar di alam maya ini. Dalam usia setahun NURZAMAN ONLINE telah Berjaya menerima pengunjung seramai 1066 orang.

Walaupun bilangan itu tidak besar tetapi memadailah dengan kekurangan peralatan serta kekurangan masa disebabkan terpaksa menjalankan tugas dan tanggungjawab lain dalam memenuhi kehidupan ini.

Namun saya puas sekurang-kurangnya bakat anugerah Ilahi serta masa yang amat berharga ini dapat saya menafaatkan kepada untuk masyarakat. Hari ini NURZAMAN ONLINE telah menukar konsep menjadi blog peribadi serta membicarakan soal kesenian dan kebudayaan khususnya melibatkan dunia penulisan.

Ini kerana diawal pembinaan blog saya merasakan akan mengisi segala-galanya dalam blog ini tetapi apabila masa berjalan saya dapati saya perlu membina blog lain yang lebih sesuai dengan temanya.

Jesteru itu sehingga kini saya telah membina sebanyak 11 buah blog yang berligar di alam maya ini. Tapi tumpuan khusus hari ini ialah blog WARTAWAN RAKYAT dan BICARA UMMAH. Saya amat yakin blog WARTAWAN RAKYAT akan mengatasi blog-blog lain disegi kunjungan pelawat dalam masa beberapa bulan yang akan dating. Akan tetapi blog-blog lain tetap akan saya beri perhatian juga.

Semoga sambutan ulang tahun pertama blog NURZAMAN ONLINE akan menyemarakkan lagi semangat saya untuk terus menulis diblog yang saya bina termasuk blog NURZAMAN ONLINE.
Sekian, SELAMAT MEMBACA.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kerana sudah setahun berada di dunia internet. Harap ada isu-isu bahasa dan budaya yang menarik diketengahkan untuk umum.

kawan hang