Rabu, 24 Julai 2019

MAI BUKUKAN KARYA ANDA


Jika anda seorang penulis dan mempunyai banyak karya seperti PUISI & CERPEN yang telah disiarkan oleh  majalah dan akhbar dan anda ingin membukukannya agar ianya tersimpan dalam bentuk dokumentasi,  As Media Utara Production sedia membantu.

Sekiranya anda berkarya dan mempunyai bilangan yang cukup puisi atau cerpen sekurang-kurangnya 100 mukasurat atau gabungan PUISI & CERPEN 100 mukasurat dan anda ingin membukukannya, hubungi As Media Utara Production.

As Media Utara Production juga menawarkan khidmat penerbitan ANTOLOGI PUISI & CERPEN dan lain-lain bahan penerbitan. As Media Utara Production diasaskan oleh Arzaman Sulaiman. 

Beliau  adalah seorang penulis yang terlibat dalam pelbagai gerne seperti Cerpen, Puisi, Berita, Rencana, Skrip Drama  TV dan kini telah menyiapkan manuskrip novel sulung berjudul “Rusuh Di Kuala” juga dalam rangka menyiapkan beberapa buku untuk diterbitkan.

Arzaman Sulaiman  juga pernah terlibat dalam institusi akhbar seperti BACARIA, UTUSAN MALAYSIA juga HARIAN WATAN.  Pernah menulis untuk pelbagai penerbitan lain seperti majalah DAKWAH, EKSKULSIF,DEWAN BUDAYA, MINDA dan pelbagai lagi. Juga pernah dilantik sebagai Pengurus Penerbitan buletin untuk UMNO Pulau Pinang, Pemuda UMNO Pulau Pinang dan juga UMNO Bukit Mertajam.

Berdasarkan pengalaman luas di bidang penulisan dan penerbitan Arzaman Sulaiman menubuhkan As Media Utara Production disamping menerbitkan karya-karya sendiri dapat membantu penulis membukukan karya mereka.

Penerbitan ini mempunyai ISBN yang di keluarkan oleh Perpustakaan Negara. Bagi mereka yang berminat MENGANTOLOGI PUISI & CERPEN boleh WhatsApp ke talian 019-560 7802. WhatsApp jangan buat panggilan.


DOKUMENTASIKAN KISAH HIDUP ANDA



DESIGN IKLAN BISNES UNT PROMOSI DGN HS

Tiada ulasan: