Sabtu, 3 September 2022

AMPUNILAH AKU

 Sebagai manusia biasa yang pastinya mempunyai segala kekurangan dan kelemahan dan sudah semestinya tidak terlepas dari melakukan kesalahanyang mengutip dosa. Jesteru itu kta wajar memohon keampunan dari DIA YANG MAHA KUASA, “AMPUNILAH AKU.

Ya Allah Al-Ghaffaar

Allah Maha Pemberi Ampun

Ampunilah aku

Sesungguhnya aku manusia lemah

Terlalu banyak dosa yang aku kutip

Di tempat persinggahan ini Ya Allah

Ampunilah aku... Ya Allah Ar-Rahman

Aku Tiada Daya dan Upaya Kecuali Dengan IzinMU Ya Allah

Janganlah ENGKAU

Serahkan Aku Kepada Diriku Sendiri

Walaupun sekelip mata aku tidak akan mampu menguruskannya.

 

Nukilan Rasa

ARZAMAN SULAIMAN

Kamar Sepi, Padang Serai ,Kedah

Hakcipta © 2016 arzaman sulaiman

Semua Hak Terpelihara


  MY YOUTUBE CHANNEL 




Tiada ulasan: