Isnin, 22 Oktober 2007

MINDA NURZAMAN

Salam Perkenalan
Asalamualaikum dan salam sejahtera para netter , tidak lama lagi akan muncul satu lagi blog dalam dunia internet untuk para netter layari. Blog ini akan diisi semua bahan-bahan penulis yang pernah saya hasilkan suatu masa dulu. Disamping ia akan menjadi bahan dokumentasi saya para nettter juga dapat melihat dan bagi mereka yang berminat dibidang penulisan akan dapat mengikuti perkembangannya kerana saya akan menyiarkan satu-satu bermula daripada penglibatan saya dalam dunia penulisan,
Nurzaman Online akan memaparkan beberapa segment seperti MINDA NURZAMAN,KHAZANAH KARYA,SKETZA KEHIDUPAN,BAGAIMANA AKU MENULIS,BERITA &CERITA HUMAN INTEREST,CERITA PENGAKUAN & CERITA MISTERI,PROGRAM RAKAN BLOG, KARYA RAKAN BLOG.
MINDA NURZAMAN, akan membicarakan isu-isu semasa yang menyangkuti pentingan ummah serta membicarakan perkembangkan blog ini.
KHAZANAH KARYA, seperti yang dinyatakan di atas, di mana saya akan siarkan satu persatu dari mula saya terlibat dalam dunia penulisan hingga kini.
SKETSA KEHIDUPAN pula akan mengambil segment penting dalam kehidupan yang saya lalui agar dapat dijadikan panduan kepada para nettter melayari kehidupan dunia yang cukup mencabar ini.
Manakala segmen BAGAIMANA AKU MENULIS, saya akan menceritakan proses penulis yang telah saya lalui dan bagi mereka yang berminat untuk menulis boleh mengikutinya.
BERITA/CERITA HUMAN INTEREST/PENGAKUAN DAN CERITA MISTERI, saya akan gali dan korek dari masa ke semasa, diharap cerita-cerita ini akan dapat membantu kita melayari kehidupan ini.
Sementara PROGRAM RAKAN BLOG pula akan memberikan para netter mendapat wang tambahan disambing membantu saya menguruskan blog ini dengan lebih baik dan berkesan.
Setelah mendaftar sebagai Rakan Blog Nurzaman (RBN), mereka boleh menghantar apa saya bahan untuk saya siarkan dalam segmen ini.
Jadi saya amat berharap para netter dapat menunggu blog ini lengkap dan saya akan lancarkan Program Rakan Blog.
Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan: